Infolinia: 71 725 41 71

Serwis

W przypadku, gdy:

  • towar jest niezgodny z zamówieniem
  • urządzenie uległo awarii
  • przesyłka jest niekompletna

należy wypełnić formularz kontaktowy z serwisem.Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik serwisu skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszej procedury reklamacyjnej.


Urządzenia, które nie pochodzą z firmy ACTIV nie będą obsługiwane przez serwis.

Serwisowanie urządzeń po gwarancyjnych i zakupionych u innych dostawców
Firma ACTIV zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do serwisu urządzeń zakupionych u innych sprzedawców, a przekazywanych do serwisu Firmy ACTIV po upływie terminu gwarancji. Jednocześnie Firma ACTIV zastrzega, że urządzenia przekazywane do serwisu Firmy ACTIV, u których wykryta zostanie wada fabryczna, naprawiane będą po uzyskaniu pisemnej zgody właściciela urządzenia i zaakceptowaniu ceny naprawy urządzenia

Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać:

    • dokładny adres reklamującego
    • dowód zakupu oraz kontakt telefoniczny
    • dokładny opis usterki
    • sytuacje, w której usterkę stwierdzono
    • wszystkie podane informacje muszą być CZYTELNE
Przesyłki reklamacyjne niezawierające wymaganych danych nie będą realizowane do czasu uzupełnienia danych, lub zostaną odesłane.

Sczegóły warunków gwarancji znadjują się w zakładce Informacje/Gwarancja <-- Kliknij, aby zobaczyć.


ADRES DO WYSYŁKI:

ACTIV SERWIS

ul. Graniczna 8B, budynek DC 1

54-610 Wrocław

DANE KONTAKTOWE:

SERWIS@163.COM.PL



Formularz reklamacyjny

  • Dane ewidencyjne

    Opis reklamacji

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Zamknij